Sustainable integration of digitalisation in nursing education—an international scoping review
Sec. Health Policy and Management Volume 4 – 2024 |
https://doi.org/10.3389/frhs.2024.134402 1
https://www.frontiersin.org/journals/health-services/articles/10.3389/frhs.2024.1344021/full
Developing digital competencies of nursing professionals in continuing education and training – a scoping review
Sec. Healthcare Professions Education Volume 11 – 2024 |
https://doi.org/10.3389/fmed.2024.1358398
https://www.frontiersin.org/journals/medicine/articles/10.3389/fmed.2024.1358398/full
Einsatz digitaler Tools in der Pflegeausbildung in Deutschland: Ein Scoping Review zu technologischen Anwendungen zur Unterstützung und Optimierung des Lernprozesses von Auszubildende und Studierenden in der Pflege
Zeitschrift
Pflege & Gesellschaft (ISSN 1430-9653), Ausgabe 3, Jahr 2025, Seite 247 – 261
DOI 10.3262/PUG2503247